Flowing

Mä olen nyt ihan kesälomafiiliksissä. Tuntuu kuin kesä olisi alkanut vasta viime viikonlopun flow-festareista. Upeat ilmat, työpäivät käyvät jo selvästi vähiin ja kaikkea hauskaa edessä. Jos useimmille flow oli vähän kuin kesän lopettajaiset niin mulle ne oli ihan täysin kesän aloituskemut! Ja minkälaiset aloituskemut olikaan..


























Oli vaan ihan täydellinen sää, hyvä fiilis, mahtavia keikkoja..mieletöntä ruokaa! Yritin kovasti syödä mahdollisimman monesta kojusta, mutta kahdessa päivässä ei muhunkaan mahdu sentään niin paljoa, että olisin päässyt maistamaan ihan kaikkea.

























Viikonlopun kruunasi Florence+The Machinen sunnuntain keikka. Olin puolipanostuksella yrittänyt päästä heidän keikoilleen pariinkiin kertaan Briteissä asuessani. Hyvin huonolla menestyksellä siis. Pari täydellistä kesäpäivää festareilla takana, kädessä kylmä juoma, upea auringonlasku ja lavalla menossa ehkä yksi parhaista esiintymisistä, jonka olen nähnyt. Ei olisi kauheasti paremmin voinut mennä..


















No comments